poniedziałek, 29 października 2012

HAUL!

Kiedy za oknem zaczyna robić się szaro-buro i ponuro, każdej szanującej się zakupoholiczce nic tak nie poprawia humoru jak  kolejny drobiazg w kosmetyczce. A, że my konsekwentnie wspomagamy przemysł kosmetyczny, buszując między drogeryjnymi półkami znalazłyśmy kilka wartych uwagi produktów.

A to są właśnie nasze ostatnie zdobycze :)


-Balsam ochronny lekko koloryzujący do ust Essence, cena: ok. 7zł,
-Masło kakaowe, balsam do ust firmy Ziaja, cena: 6zł
-Essence, lakier z obecnej limitowanki  wild craft 04 rosewood hood, cena: ok. 8zł,
-kalendarz to dodatek do magazynu "Twój Styl", cena: ok. 11zł,
-ellite aplikator do cieni z wymiennymi końcówkami, cena: ok. 12zł


-Dermogal- odżywcze "rybki" z witaminami A+E, cena ok. 15zł

Oczywiście nie mogło obejść się bez pomadek, kolory może nieszczególnie jesienne ale na pewno warte uwagi.


-Golden Rose, pomadka z witaminą E i woskiem pszczelim, kolor 53, cena ok 10zł,


- Pomadka a właściwie pomadko-błyszczyk Catrice, seria ULTIMATE SHINE, kolor 160 Pink Panther, cena: 15zł

Ściskamy,
Ann& Kat.

8 komentarzy:

  1. oczywiście ciekawa jestem lakieru i cienia z limitki wild craft ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a! i fajne fotki! niczym jak na blogu u kasi tusk ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak zwykle nie ujmę wszystkiego w jednym komentarzu :p chodzi mi o fotki profilowe ;)

      Usuń
    2. Widzę, że nabijasz nam liczbę postów :D
      Cień u mnie jest niewidoczny, a lakier robi prześwity i niedokładnie pokrywa płytkę (już szykuję notkę o nim). Mam też lakier w wersji brązowej/beżowej (nr 01 tree hugging) i on lepiej się sprawuje podczas nakładania ;)

      Usuń
    3. mam zbyt dużo mysli w głowie i zawsze czegoś nie dopiszę w jednym komentarzu :p

      ja dziś pomalowałam powieki tym rozświetlaczem i efekt ok. także dobrze, że nie było tego jasnego cienia :D

      Usuń
  3. Fajne zmiany na blogu :D

    Zakupy super :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa tego masła kakaowego ;)

    OdpowiedzUsuń