piątek, 1 lutego 2013

PROSTACZEK

Chciałam Wam dziś pokazać jak maluję się na co dzień. 
Uważam, że na uczelnię nie wypada przyjść umalowanym czy ubranym jak na dyskotekę. Ze względu na to mój makijaż jest prosty.
Mój dzienniak prezentuje się następująco:







Do wykonania takiego makijażu posłużyły mi:


Na fotce widzicie:
* poczwórną paletkę cieni Mocha Latte od Avon - użyłam brązowego połyskującego cienia w kąciku dolnej powieki;
* bazę pod cienie też od Avon,
* Mizon Collagenic BB Cream,
* tusz My Secret 3in1 - dla mnie średniak,
* Yves Rocher rozświetlający puder w kulkach, edycja świąteczna - mam go na powiece. Wiem, że go nie widzicie, ale nie lubię świecić się jak bombka. Puder daje subtelny efekt rozświetlenia i za to go lubię. Z tego względu czasami używam go do ożywienia, rozświetlenia powieki.
* żelowa kredka black, Avon,
* korektor P2, odcień 010.

Czy Wasze "prostaczki" podobnie wyglądają?

Kat.

20 komentarzy:

  1. tytuł przeczytałam jako prosiaczek xd
    świetny makijaż ;) bardzo mi sie podoba ;)

    zapraszam do mnie:
    www.me-and-my-passions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzęski Ci się posklejały. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje rzęsy tak mają. Nawet jak je rozdzielam, to i tak wracają do pozycji wyjściowej ;) Niestety są tak samo uparte jak włosy ;(

      Usuń
    2. Chyba nikt nie ma idealnych rzęs. :) Moje irytują mnie tym, że dolne są równie długie co górne, przez co pomalowane źle wyglądają. Dlatego jeśli mam zamiar to zrobić przycinam je do odpowiedniej długości. :]

      Usuń
    3. Ja bym się nie odważyła na takie rozwiązanie.

      Usuń
  3. Ja ostatnio stawiam też na bardzo klasyczny i jak najbardziej naturalny, minimalny makijaż. W takim najlepiej się czuje. Kiedyś lubiłam robić się na super lale, teraz wole być normalną, przeciętną dziewczyną o skromnym make-upie. Szkoda, że nie umiem takich kresek robić;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak miałam wcześniej.
      A z kreskami mam zawsze problem, bo jedna powieka opada mi inaczej i zawsze się różni :/ Muszę się napracować, żeby nie rzucało się to w oczy ;)

      Usuń
  4. mój codzienniak wygląda podobnie. a jak spisuje się nowa baza avon? zastanawiam się czy zamówić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie naprawdę super! Faktycznie cienie dłużej się trzymają, chociaż wcześniej nie miałam z tym jakiś mega problemów ;) Polecam!

      Usuń
  5. mój dzienniak wygląda podobnie tylko zamiast cieni mam błyszczyk :) na ustach oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że dopisałaś, bo już zastanawiałam się jak to wygląda ;) Ja zawsze mam coś na ustach, najczęściej sięgam po pomadki ochronne - moja mała obsesja ;)

      Usuń
    2. to tak jak moją obsesją są błyszczyki - nawet nie wiem ile teraz ich mam ;)
      tylko lakierów mam więcej :)

      Usuń
  6. Podoba mi się, bardzo lubię taki makijaż na co dzień

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie, tak naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń