poniedziałek, 26 listopada 2012

MINERALNE CIENIE OD FM

Dzisiaj chcę się z wami podzielić moją opinią na temat produktu firmy FM- a mianowicie ich mineralnych cieni do powiek. O istnieniu firmy dowiedziałam się dzięki mojej koleżance ze studiów, która od dłuższego czasu współpracuje z tym producentem.  Kiedy zobaczyłam po raz pierwszy w ich katalogu te cienie, od razu mnie zaciekawiły i stwierdziłam, że muszę je mieć!!! Co mnie urzekło? - przede wszystkim ich  genialny wygląd. 


Cienie zamknięte zostały w eleganckim, czarnym opakowaniu, przypominającym puderniczkę. Mają przepiękne kolory. Utrzymane są w odcieniach brązu - jednak nieprzeciętnego brązu,  bo z domieszką fioletu. Pierwszy brąz  od lewej to zdecydowanie mój faworyt. Używam go praktycznie codziennie na całą powiekę. Środkowy cień to typowy odcień rozświetlający w tonacji ciepłej, lekko złotawej- cudownie rozświetla spojrzenie ( bardzo ładnie wygląda  również na kościach policzkowych i pod łukiem brwiowym).




Wizualnie  paletka prezentuje się naprawdę  imponująco. Cienie są jakby "pogniecione" :) Mają wytłoczone wzory, które bardzo przypadły mi do gustu.  Cienie są dobrze napigmentowane i przyzwoicie trwałe. Nie używam  pod nie baz na co dzień, a mimo to trzymają się na  mojej powiece przez dobrych 7-8 godzin.  Przy czym zaznaczę, że nie posiadam  szczególnie tłustej powieki. Myślę, że na bazie będą się trzymać o wiele dłużej.


Można nimi wyczarować piękne makijaże dzienne i wieczorowe.
Wszystkie trzy są odcieniami perłowymi.
Moja paletka jest w kolorze - Chocolate mousse.
Ich kolejną, niewątpliwą zaletą jest gramatura. Ważą ponad 10gr.!
Myślę, że w przyszłości skuszę się jeszcze na "trójeczkę" zieleni, bo w katalogu prezentują się równie obiecująco.
Kasia pozdrawia was z wieczka :D!
Ann:)

6 komentarzy:

  1. wyglądają ciekawie. szkoda, że nie pokazałaś ich na oku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od razu poznałam Kat na wieczku :D Pozdrawiam :*

      Usuń
    2. Czyżbyś była moją psychofanką? :D Żartuję :*
      Zmobilizuję Ann do fotki cieni na oku :)

      Usuń
    3. mam ostatnio przekrwione oczy z niewyspania więc oszczędziłam wam tego widoku :D

      Usuń
  2. Przepiękne kolory idealne na co dzień:)

    OdpowiedzUsuń