piątek, 28 grudnia 2012

SEBORADIN NIGER - LOTION Z CZARNĄ RZODKWIĄ

Kilka lat temu miałam na prawdę poważny problem z wypadaniem włosów. Włosy leciały mi garściami, były wszędzie: na dywanie, pod prysznicem, na poduszkach... ubraniach. Próbowałam wszystkiego: przez pół roku leczyłam się dermatologicznie, brałam silne leki, zastrzyki, robiłam badania, które nic nie wykazywały. W ostateczności leki zaczęły pomagać ale straciłam już tyle włosów, że próbowałam dosłownie wszystkiego, żeby odzyskać dawną czuprynę:)
 Kiedy przeszukiwałam różne fora internetowe, szukając ratunku dowiedziałam się właśnie o tym specyfiku. To, co zrobił z moimi włosami przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Nie dość, że włosy przestały wypadać niemalże całkowicie, to stały się grubsze, mocniejsze, szybciej rosły i pojawiły setki nowych ''baby hair" :) W ciągu 6 miesięcy objętość moich włosów widocznie wzrosła. 
W okresie kiedy włosy bardzo wypadały,  używałam go razem z szamponem codziennie, spryskując skórę głowy i masując przez kilka minut. To, co mi w nim przeszkadza i zapewne nie tylko mi - to zapach. Jest bardzo intensywny i charakterystyczny. Chociaż po tylu latach już się do niego przyzwyczaiłam :) Teraz, kiedy nie mam już problemu z wypadaniem, Seboradin stosuję profilaktycznie zawsze jesienią i zimą. Aplikuję go po każdym myciu, czyli w moim przypadku co trzy dni.   
To, co jeszcze zauważyłam stosując go, to zmniejszenie przetłuszczania się włosów. W walce z wypadaniem jest to moje kosmetyczne KWC!:) Butelka tego cudu w aptece kosztuje ok. 27 zł za 200ml - ja zużyłam go już dobrych kilka litrów :D Szczerze polecam go wszystkim osobom borykającym się z problemem wypadania włosów, bo sama dobrze wiem z jakim stresem i dyskomfortem się on wiąże.
Pozdrawiam, 
ANN.

4 komentarze:

  1. Wszystko jest porządku w całym blogu, ale po przeczytaniu tego zastanawiam się, ile Ci zapłacili za te bzdury. To brzmi tak sztucznie i widać, że jest zmyślane. A na wypadanie włosów najlepsza jest maka --> http://www.helfy.pl/maka-puder-eclitpa-alba-alopecia .
    A jak patrzę na skład tego to moim zdaniem po takim czymś włosy mogą przetłuszczać się tylko bardziej, akurat składy to moje główne zainteresowanie, zarówno jedzenia, jak i kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nikt mi za nic nie zapłacił, każdemu pomaga co innego, i to jest moja subiektywna opinia. Na mnie on działa i do tej pory nie znalazłam nic bardziej skutecznego, dlatego przy nim zostanę. Ja zazwyczaj nie wydaję opinii o kosmetykach, których nie testowałam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wypadanie włosów jest niezwykle uciążliwe. Nie dość, że nasza fryzura się przerzedza, to jeszcze ciągle trzeba czyścić bluzkę/marynarkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. szczególnie ciężko jest się z tym uporać kiedy nie można dojść zdrowotnej przyczyny.

    OdpowiedzUsuń