środa, 20 marca 2013

ANTI-AGE GLOBAL od YVES ROCHER

Swoją przygodę z tą linią zaczęłam od zakupu zestawu dwóch miniaturek: krem na dzień oraz krem na noc, każdy po 15ml. Miniaturki te są w tradycyjnych tubkach, które są wygodne w użyciu. Odziane są w prostą i przyjemną szatę graficzną.


Anti-Age Global posiada przyjemny kremowy zapach. Oba kremy są lekkie, ale mimo tego dobrze nawilżają. Nie miałam żadnych problemu z rozprowadzeniem ich po buźce. Skóra po zastosowaniu ich jest miękka, sprężysta i nawilżona. Kremy nie obciążają ani nie powodują przetłuszczania się mojej cery.
Wersja na dzień nadaje się pod make up. Świetnie się spisuje w tej roli. Wariant nocny według mnie mógłby być bardziej treściwy, bo właśnie takie kremu lubię zaaplikować na twarz zmierzając w objęcia Morfeusza. Zawsze jednak pozostaje inne wyjście: mogę na niego nałożyć sleeping packa ;)


Kremy tak mi się spodobały, że zapragnęłam pełnowartościowych wersji. Niestety ceny nie są na studencką kieszeń :( Jednak los mi sprzyjał ;) Mój ukochany B kupił mi kremik pod choinkę korzystając z cudownej promocji -50%. Zdecydowałam się na wersję na dzień, ponieważ mam mnóstwo kremów na noc, które lubię. Te na dzień nie spełniają w 100% moich oczekiwań. Nadszedł czas na zmiany!
Duży = pełnowymiarowy krem Anti-Age Global znajduje sie w plastikowym opakowaniu utrzymanym w takim samym style, szacie graficznej. Jednak jak na krem za 150zł (cena wyjściowa), to firma Yves Rocher mogła się bardziej postarać i umieścić kremik w szklanym słoiczku. Same oceńcie:


Ściskam, 
Kat.

9 komentarzy:

  1. 150zł za krem z YR?
    zdecydowanie za dużo. Mam serum nawilżające za około 75zł z YR i to już cena optymalna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładna jego cena to 145, a aktualnie jest w promocji za 99 - dla mnie to i tak za dużo :/
      Cenią się, oj cenią ;)

      Usuń
  2. Cena jest wysoka, ale jeśli jest wart to się opłaca;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiliśmy z TŻ kremik na prezent gwiazdkowy dla mojej mamy. Z tego co wiem, była z niego bardzo zadowolona, a to duży sukces, bo nie należy do osób, które lubią zmieniać swoich 'ulubieńców' na inne marki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cena dość wysoka,a le fajnie , ze można sprawdzić czy Ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że miniaturek nie ma w sklepie internetowym, a w mojej stacjonarce pojawiają się od wielkiego dzwonu :(

      Usuń