niedziela, 10 lutego 2013

BIODERMA SEBIUM SERUM- ZŁUSZCZAJĄCE SERUM DO CERY TŁUSTEJ I MIESZANEJ

Skusiłam się do jego zakupu, wyłącznie dlatego, że udało mi się go upolować w mega przecenie. Szczerze mówiąc, nie nastawiłam się na wielkie rezultaty, bo nie specjalnie przepadam za tą marką. Miałam już kilka produktów i jakoś specjalnie mnie nie zachwycały. Jednak tym razem z czystym sumieniem przyznaję, iż Bioderma w 100% wywiązała się ze swych obietnic :)



Działanie Sébium Sérum oparte jest na złuszczających właściwościach kwasu glikolowego (15%), który zapewnia natychmiastowy efekt peelingu.  Produkt działa delikatnie, absolutnie nie wysusza. Pierwsze rezultaty można zauważyć już po trzech zastosowaniach - tak było w moim przypadku. Skóra po nim jest cudownie oczyszczona i wygładzona. W końcu udało mi się pozbyć wągrów na nosku. Ponad to preparat zamknięty został w bardzo wygodnym opakowaniu z dozownikiem, dzięki któremu możemy wydobyć dokładnie tyle produktu, ile chcemy.



 
Jest rzadkiej, lejącej konsystencji co sprawia, że niewielka ilość wystarcza do pokrycia całej twarzy. Serum jest hipoalergiczne i nie zatyka porów. Zauważyłam także, że po dłuższym stosowaniu, preparat rozjaśnia cerę i wyrównuje jej koloryt. Generalnie widzę same plusy...no może prócz ceny. Ja zapłaciłam za niego o wiele mniej, ale w większości aptek kosztuje ok 60 zł za 40ml. Kiedy mi się skończy na pewno do niego powrócę :)

Skład: Water (Aqua), Glycolic Acid, Sodium Hydroxide, Panthenol, Bis-PEG15 Methyl Ether Dimethicone, Dipropylene Glicol, Mannitol, Xylitol, Rhamnose, Fructooligosaccharides, Ginkgo Biloba Leaf extract, Dodecyl Gallate, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, Hydroxyethylcellulose, Propylene Glycol, Biosaccharide Gum-1, Phenoxyethanol, Fragrance

Ania :)

2 komentarze:

  1. Jak znajdę go kiedyś na przecenie, to może się skuszę bo brzmi rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. można upolować taniej na internecie :)

    OdpowiedzUsuń