piątek, 11 października 2013

POKRZYWA I ZIELONA HERBATA

Dziś chcę Wam przedstawić swojego dawnego faworyta wśród szamponów do włosów. Czemu dawnego? Ponieważ na jego miejsce "wskoczył" zielony Elseve oraz Avon z olejkiem arganowym. Zanim poznałam swoich aktualnych ulubieńców, to nie wyobrażałam sobie, że w łazience mogłoby zabraknąć szamponu z pokrzywą i zieloną herbatą do włosów przetłuszczających się i normalnych od Joanny.


Na opakowaniu znajdziemy listę wspaniałych rezultatów, które możemy osiągnąć stosując go:
* włosy mają zdrowy i zadabny wygląd,
* są sprężyste i przyjemne w dotyku,
* mniej się przetłuszczają i odzyskują swoją puszystość.



















Rewelacyjnie się pieni, taki idealny pieniacz ;) Kolejnym plusem jest świeży zapach, taki energetyczny, dla mnie super. W kwestii oczyszczania też sobie radzi, ale niektórym może to przeszkadzać. Czemu? Włosy są oczyszczone do tego stopnia, że skrzypią. Z drugiej strony jego wadą jest to, że strasznie ciężko jest rozczesać włosy po nim tak są poplątane. Z własnego doświadczenia wiem, że bez odżywki się nie obejdzie.























Kocham go za to jak działa na moje kłaczki. Włosy są sypkie, lśniące, bardziej puszyste i świeże. Wydajność w porównaniu do innych szamponów także na plus. Tylko z Elseve nie wygrał ;) Opakowanie też jest poręczne, chociaż czasem potrafię wylać go za dużo na rękę... Atutem Joanny jest także to, że ten szampon jest naprawdę tani i możemy go kupić w takiej butli jakiej chcemy - różne pojemności. Niektórych może zrazić to, że w składzie występuje SLS - mi to nie przeszkadza ;)


Podsumowując: lubię go, mimo że teraz mam już innych faworytów. Niewykluczone, że kiedyś jeszcze po niego sięgnę. A Wy jakich macie ulubieńców do włosów? :)

Kat.

13 komentarzy:

  1. u mnie ciągle i nadal Klorane:) na zmianę z Phyto , ta dla urozmaicenia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny szampon oczyszczający :) Na początku może plątać włosy ale odżywka załatwia sprawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tani szampon, ale SLS w składzie. ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak większość szamponów, nawet apteczne mają SLS

      Usuń
  4. Z Joanny szamponów nie kupuję, bo niestety przesuszają mi skórę głowy :/ Aktualnie używam całego zestawu Dr. Organic i jest ok :) Moim "pewniakiem" szamponowym z tych drogeryjnych jest Alterra z granatem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alterry jakoś się boją :( a o Dr. Organic nie słyszałam :p

      Usuń
  5. Lubię kosmetyki z Joanny do włosów :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Joanny znam narazie jedynie ich owocowe peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś ten szampon i lubiłam jego zapaszek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze wiedzieć, w takim razie będę musiała go koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń