sobota, 16 marca 2013

CATRICE ABSOLUTE NUDE EYESHADOW PALETTE

Prosiłyście o bliższe pokazanie paletki, więc szybciutko "zorganizowałam" post. Z góry przepraszam za jakość zdjęć. Musicie mi to wybaczyć, ponieważ nie posiadam wybajerzonego aparatu z wyższej półki. Pogoda też nie rozpieszcza, światło nie sprzyja robieniu ładnych zdjęć.




Jak sama nazwa paletki wskazuje, znajdziemy w niej "nudne" cienie. Uwielbiam takie kolorki, w nich najlepiej się czuję i najczęściej sięgam po takie właśnie odcienie. Catrice przygotowało dla nas 2 bardzo jasne kolory, 2 średnie oraz 2 ciemniejsze. Tak wybrane 6 odcieni daje nam duże pole manewru.


Cienie są dobrze napigmentowane. Dają błyszczący efekt, posiadają dość dużo drobinek. Ładnie się łączą ze sobą. Nie mam problemu z ich aplikacją. W paletce znajduje się aplikator z pędzelkiem na długim patyczku.



Pierwsze dwa cienie od lewej są jasne. Dają one subtelny, naturalny efekt. Ciężko było mi je uchwycić. gdybym tylko miała lepszy sprzęt... Marzenia :)

A teraz paletka w akcji:



Cienie są miękkie, łatwe w obsłudze. Nie osypują się podczas aplikacji ani w ciągu dnia. Nie ma też problemu z nabieraniem ich pędzelkiem (tym dołączonym przez producenta). Z bazą (Avon) wytrzymują bardzo długo. Nałożone o 6:30 spokojnie wytrzymują do 20 :D Jedynie w wewnętrznym kąciku oka zdarza im się zniknąć, ale wina tkwi we mnie i mojej skłonności do wsadzania sobie paluchów w oko ;)



Dorwałam je dzięki uprzejmości Toni (kliku klik), która zakupiła mi je w Niemczech. Kosztowały mnie ok. 20zł i myślę, że są to dobrze wydane pieniądze :)

To moja pierwsza recenzja paletki cieni. Jak się spisałam?

Ściskam!

27 komentarzy:

  1. fajnie te cienie;)
    Tez mam zwyczaj wkladania paluchow w oko, przez co nawet najlepsze cienie znikaja z kacika w moment:(
    p.s. Jaki masz kolor oczu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajne, fajne :)
      nieidentyfikowany :D to połączenie zielonego (od Mamy) z brązowym (Tata) ;) w dowodzie mam wpisane, że zielone :D

      Usuń
    2. moje też są zielono-brązowe! I w sumie niedawno to dopiero odkryłam :D a w dowodzie mam brązowe:p a na cienie to czekam, aż się pojawią w Ojczyźnie :D

      Usuń
    3. Byłam ostatnio w Hebe, ale nie widziałam... Chociaż pólka z limitką była wysoko i nie wszystko z mojego poziomu mogłam ogarnąć wzrokiem :p

      Usuń
    4. Jak miałaś zobaczyć, skoro nie było u twego boku "żyrafy" :)? tak czy inaczej myślę, że warto będzie w tę paletkę zainwestować.

      Usuń
  2. Całkiem fajna ta paletka, jedynie ten ostatni kolor mi się nie spodobał, wolę jaśniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też wolę jaśniejsze ;) nie zawsze go używam, ale czasem znajduję jakieś zastosowanie dla niego ;)

      Usuń
  3. ale masz oczyska!
    fajna ta paletka, ale chyba nie kupię - mam pełno podobnych cieni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :*
      ja też mam mnóstwo podobnych, ale każdy jest wyjątkowy, dlatego nic mnie nei powstrzymuje przed kolejnym zakupem :D

      Usuń
    2. mnie powstrzymuje czasem brak gotówki :D

      Usuń
    3. no tak, też mam ten problem...

      Usuń
  4. Masz bardzo ładne oczy! nie widziałam tych paletek Catrice:( fajne , ciepłe kolorki, chyba takie Twoje:)i cena bardzo dobra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :*
      do Polski jeszcze kiedyś dojdą ;) tak, takie moje, zgadza się :D

      Usuń
  5. Jak dla mnie pigmentacja jednak troszkę za słaba no i nie przemawiają do mnie te drobinki ! Rzadko ostatnio używam perłowych/ drobinkowych cieni, więc większą uwagę przyciągają w moim przypadku maty.

    Sama paletka wygląda bardzo fajnie, świetnie dobrane odcienie, można zmalować coś na dzień i na wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z kolei jakoś specjalnie nie przepadam za matowymi cieniami :)

      Usuń
  6. Lubię takie paletki, ponieważ bardzo często używam brązów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna ta paletka. Szczególnie dwa pierwsze, najjaśniejsze cienie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajna :) jestem z niej zadowolona :)
      ciekawe jak szybko mi się znudzi :p

      Usuń
  8. Ładny, delikatny makijaż :) fajna ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nawet przyzwoicie wyglada ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo jakie fajne te "nudziaki" :D w sam raz na makijaż dzienny :P kolorki fajne :)
    Ps. mamy oczy w tym samym kolorze [a raczej kolorach] ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mialam ta paletke i mimo ze uwielbiam nudziaki ta mi nie podpasowala dlatego tez poszla na wymianke i szybko znalazla nowa wlascicielke:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dziwię się, że szybko znalazła się osoba, która ją przygarnęła ;)

      Usuń