wtorek, 12 marca 2013

LIP BALM BLOOD ORANGE od H&M

To był niezaplanowany zakup. Miałam kartę rabatową z jakiejś gazety i przy kasie okazało się, że brakuje mi kilku złotych. Pierwszy pod ręką był ten balsam, więc bez namysłu go wzięłam. Czy dorównuje wersji, którą ma Anka (KLIK)? Przekonajmy się :)



Mój balsam zamknięty jest w plastikowym, poręcznym opakowaniu. Pudełko jest zakręcane, więc balsam nie ma szansy samoistnie otworzyć się w torebce i spłatać nam psikusa. Nie robi takiego wrażenia jak waniliowa wersja w metalowym pudełeczku. Ale liczy się wnętrze, prawda? :)


Blood Orange ma świetny, energetyczny zapach! Niby jest on owocowy, ale z lekką nutą kwaśnego. To nie jest typowy słodziak. Mi bardzo odpowiada, bo jest taki z pazurem ;)
Balsam jest mięciutki, lekko tłustawy i łatwo się rozprowadza na wargach. Nie robi koloru, ale nadaje ładny blask. Usta są śliskie, gładkie i nawilżone. Chociaż nawilżenie to jak dla mnie mogłoby być bardziej intensywne. No i mógłby odżywiać. Tak sobie marudzę... Coś więcej? Balsam ma ledwo wyczuwalny słodki smak. Opakowanie zmusza nas do tego, że musimy się uciapać - nie ma innej możliwości niż nałożenie produktu na usta palcem.


Ogólnie jak na kosmetyk ze sklepu z ciuchami, to jest naprawdę fajny. Niejeden drogeryjny produkt mu nie dorównuje.

Kat.

7 komentarzy:

  1. nie lubie kosmetyków z sklepów ubraniowych :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do mnie też jakoś nigdy nie przemawiały. traf chciał, że ten balsam trafił w moje ręce i przyznaję, że jestem z niego zadowolona :)

      Usuń
  2. Często kuszą mnie kosmetyki z H&M, ale zawsze odstawiam je na półkę, bo uznaję, że to nie może być dobre ;) Po twojej recenzji, może następnym razem się zastanowię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałabym jeszcze przetestować ich maseczki do twarzy, ale niestety nie są dostępne w każdym sklepie :(

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. dużo razy miałam wciąć, ale się rozmyśliłam. Posiadam od nich perfumy, zamknięte takim w metalowym pudełeczku- świetne i poręczne !;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie niestety większość produktów jest przebrana :(

      Usuń