czwartek, 30 stycznia 2014

LUTOWA ULOTKA YR

Będąc w miniony weekend w Kielcach, wstąpiłam do sklepu stacjonarnego Yves Rocher. Z pustymi łapkami nie wyszłam ;) Skończyło się na tuszu do rzęs oraz ukochanym szamponie I <3 my planet. Szkoda, że wcześniej nie przybyła do mnie lutowa ulotka... Z radością wykorzystałabym ją, ponieważ gratisem jest moja ukochana dwufazówka!


Jeśli otrzymałyście tą ofertę, to gorąco polecam wykorzystanie jej. Produkt ten jest moim niekwestionowanym ulubieńcem - klik1 oraz klik2. W chwili obecnej nic mnie nie kusi, pewnie dlatego, że zakupy mam już za sobą ;) Jednakże ciekawa jestem nowej serii do buźki - Sebo Vegetal. Znając mnie, pewnie coś przetestuję...

Czy u Was też panoszy się ta paskudna zima?
Zmarznięta Kat.

11 komentarzy:

  1. Na mnie YR strzeliło focha i już mi ofert nie przesyła :) smuteczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz poprosić w sklepie o wystawienie zastępczej ulotki ;)

      Usuń
  2. Ja również uwielbiam YR :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że mają taki fajny program rabatowo-prezentowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jeszcze nie zdążyłam wejść do tego YR na parterze mojego wieżowca ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Do mnie też dotarła ta ulotka ;) Pewnie niedługo się wybiorę, żeby ją zrealizować ;)

    OdpowiedzUsuń