sobota, 9 marca 2013

Manhattan, Soft Mat Lipcream ( Intensywna pomadka w kremie)

Opisując w dwóch słowach: świetna ale nie dla mnie niestety. Produkt jest naprawdę bardzo dobry. Delikatna, kremowa konsystencja sprawia, że aplikacja staje się przyjemnością: :) Kolory są intensywne i mocno kryjące. Utrzymuje się bez zarzutu wiele godzin mimo jedzenia i picia w międzyczasie. Co prawda gama kolorystyczna jest mocno ograniczona, jednak odcienie są na tyle klasyczne, że  bez wątpienia każda znajdzie coś dla siebie. 




Pomadka (oczywiście po wielu godzinach intensywnego noszenia) "ściera się" w sposób bardzo równomierny. Nie pozostawia nieestetycznych smug, nie rozmazuje się. Kiedy już "zastygnie na ustach" to właściwie jest nie do ruszenia :) Prześlicznie pachnie! Słodko i waniliowo. Opakowanie  niewielkie, bardzo poręczne i estetyczne. Dolna część buteleczki jest w kolorze pomadki mieszczącej się w środku. Posiadam kolor 54L. Trudny do opisania: ciemny, zgaszony róż, lekko wpadający w bordo. Wygodny aplikator pozwala wydobyć odpowiednią ilość produktu. 



Do obiecanego przez producenta "matu" wysycha całkiem szybko.  Cena też moim zdaniem na plus. 6,5 ml przy sporej wydajności kosztuje około 15 zł. I wszystko byłoby pięknie, gdyby nie fakt, że moje usta z tendencją do pojawiania się suchych skórek, przesusza okrutnie. Niestety dzieje się tak za każdym razem, kiedy ją nałożę. Dlatego właśnie, sam produkt oceniam wysoko, jednak jak już napisałam na początku, nie jest on dla mnie. Myślę jednak, że dziewczyny, które nie borykają się z tym problemem, mogą śmiało w niego zainwestować i na pewno nie będą zawiedzione :)
Ania.

17 komentarzy:

  1. Rób peelingi, bo pomadka naprawdę jest piękna. Ja sobie kupiłam, ale niestety jeden odcień, a chciałam również inne, ale wszystko było wykupione i w sklepie została tylko jedna. Ale na pewno sobie dokupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na allegro są za jakieś śmieszne pieniądze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sie z nią nie polubiłam, dlatego poszła dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja swoją postanowiłam jednak zużyć :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. wszystkie dostępne kolory są bardzo ładne :)

      Usuń
  5. Bardzo muszą mnie te pomadki z Manhattana, miałam kiedyś podkład matujący z tej firmy i byłam zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  6. tez mam ją, ale w innym kolorze, który niestety dla mnie za cimny :( A tak to by byla na plus;)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam te pomadki
    na allegro są za ok 5zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak! jeżeli się sprawdzi kolor to rzeczywiście dużo bardziej opłaca się je nabyć w sieci :)

      Usuń
    2. Kurcze, ja na allegro już tylko same beże widziałam a kolorów innych nie :( a po moich rossmannach nie ma :(

      Usuń
  8. mam ten sam kolor :) bardzo ją lubię za trwałość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi ten kolor też najbardziej przypadł do gustu :)

      Usuń
  9. Mnie na szczęście nie wysusza! :) Uwielbiam za trwałość i efekt! :) Szkoda, że kolorów jest tak mało...

    OdpowiedzUsuń