czwartek, 20 lutego 2014

AVONOWE BŁOTKO

Lubię stosować maseczki, chociaż nie zawsze mi się chce. Wy też tak macie? Nie wszystkie też lubię. Jedne są lepsze, drugie gorsze. Zdarzają się takie, w których coś mi nie pasuje i przez to "coś" używanie ich, to istne męki. Ale są też te lubiane, po które sięga się z przyjemnością. Dziś będzie właśnie o takiej przyjemnej. Przedstawiam Wam maseczkę z minerałami z Morza Martwego od Avon.

nowe opakowanie
stare opakowanie
"Absorbuje sebum i sprawia, że pory twarzy stają się mniej widoczne. 
Nadaje skórze miękkość, gładkość i promienność. 
Produkt testowany klinicznie i dermatologicznie".


Zgadzam się z obietnicami producenta. Maseczka ta nie bez powodu jest jedną z najbardziej chwalonych maseczek firmy Avon. Według mnie jest świetna! Doskonale oczyszcza twarz i sprawia, że skóra wygląda na zdrowszą. 


Produkt ten zamknięty jest w tubie wykonanej z miękkiego tworzywa. Bez problemu ulega wszelkim naciskom, nie sprawia problemu podczas aplikacji. Kolor opakowania odzwierciedla także odcień zawartości. A jak pachnie? Błotko to ma mocny, alkoholowy zapach - mi osobiście kojarzy się z męskimi perfumami. Dla niektórych może to stanowić przeszkodę, dla mnie nie.


Maseczkę tą dobrze się zmywa, ponieważ nie tworzy twardej skorupy-skały. Dzięki temu skóra nie jest podrażniona czy ściągnięta. Wręcz przeciwnie - jest miękka, jakby nawilżona, ale także lekko zmatowiona.


Avonowe maseczki kupuję, gdy są w promocji - ok. 10zł za sztukę. W moim odczuciu cena ta jest korzystna, a zwłaszcza, że tubka mieści 75ml kosmetyku.

Znacie? Lubicie? :)
Ściskam,
Kat.

14 komentarzy:

  1. Nie znam :) Już dawno nie miałam nic z Avonu, jakieś z 10 lat :D Częściej mam z Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Męskie zapachy to nie dla mnie ;) Ogólnie ostatnio odczuwam niechęć do Avonu - nie mogę im wybaczyć zepsucia mascary SuperSchock :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie popsuli ją :( I inne tusze też - w moim odczuciu oczywiście ;)

      Usuń
  3. Kupiłam tą maseczkę niedawno- polubiłyśmy się ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś dawno temu miałam i chyba dobrze wspominam , bo nie kojarzy mi się z czymś nietrafionym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawa jestem czy nowa wersja spodobałaby Ci się :)

      Usuń
    2. myślę, że tak ja mocno maseczkowa jestem i większość mi bardzo odpowiada :D

      Usuń
  5. Caly czas sie zastanawiam nad maseczkami z avonu-przegladam katalogi i nie moge sie zdecydowac:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ją i też jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak, zgadzam się, że ta maska jest super ;) W niektórych katalogach można ją dorwać nawet za 7.90 zł :) Zużyłam już całe opakowanie i bardzo dobrze ją wspominam :)

    OdpowiedzUsuń