środa, 6 sierpnia 2014

YVES ROCHER, HYDRA VEGETAL, NAWILŻAJĄCY PŁYN MICELARNY

Bardzo lubię płyny micelane, nie wyobrażam sobie, abym mogła je na coś wymienić. Lubię je także zmieniać - nowości kuszą. Dlatego gdy tylko dostrzegłam płyn micelarny o właściwościach nawilżających od Yves Rocher musiałam go kupić.


Produkt te zamknięty jest w wysokiej, smukłej buteleczce wykonanej z plastiku. Wygodnie się go otwiera, nie mam też problemu ze zmoczeniem płatka kosmetycznego. Trochę wprawy i otrzymuję idealną porcję kosmetyku. 


Jaki jest ten micel? Naprawdę łagodny. Nie przypominam sobie, żeby miał jakiś negatywy wpływ na moją skórę. Ponadto jest bardzo wydajny - oczywiście jak na płyn micelarny. Z demakijażem też sobie dobrze radzi, zadowolił mnie pod tym względem. Zdarzają mu się słabsze chwilę i wtedy potrzebuję kilku wacików, aby otrzymać idealną czystość, ale nie on jedyny tak ma. Minusem jest fakt, iż buźka może się po nim kleić. Ale bez obawy - poduszka nie przylgnie nam na stałe do twarzy ;) Mogę przymknąć oko na to drobne niedociągnięcie, ponieważ kosmetyk ten uwiódł mnie swoim zapachem. Jego aromat jest świeży, rześki i bardzo przyjemny.


Cena regularna to 34zł za 200ml. Ja swój egzemplarz kupiłam za 21,90zł. Mógłby być tańszy, ale tragedii jeszcze nie ma ;)

A Wy jakie micele lubicie? :)

9 komentarzy:

  1. Nie miałam go jeszcze, póki co mam zapas micelków ;) Ale YR też niedługo odwiedzę, bo już dawno tam nie byłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam micele w zapasie ;) nie wyobrażam sobie, żeby mogło mi akurat tego kosmetyku zabraknąć ;)

      Usuń
  2. Nie miałam jeszcze :) Już dawno nie kupowałam nic z Yves Rocher :)
    Może się kiedyś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio byłam akurat na zakupach w YR :) żałuję, że to był czwartek,bo w poniedziałki ten micel można dostać za 11,59 zł :(

      Usuń
  3. też bardzo polubiłam micele i nie wyobrażam już sobie bez nich demakijażu :) z produktami YR jeszcze nie miałam możliwości bliżej się zapoznać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja :D
      Teraz kusi mnie nowość Mixa, ale cena mnie nie przekonuje :p Poczekam na promocję ;)

      Usuń
  4. Będę o nim pamiętać podczas promocji ;-)

    OdpowiedzUsuń