piątek, 3 lipca 2015

wakacyjne zniżki do sklepu stacjonarnego Yves Rocher

Wakacje już za pasem, więc w skrzynce na listy znalazłam ulotkę do sklepu stacjonarnego YR. Jak co roku Yves Rocher na wakacje przygotował podwójną ulotkę - od razu otrzymałam ofertę na lipiec oraz sierpień. Niestety coś "nie pykło" podczas drukowania i ulotki znajdują się na jednej kartce - zazwyczaj były umieszczona na oddzielnych i rozrywało się je. Ciekawa jestem jak to rozwiążą w sklepie ;)
Pierwsza  oferta jest ważna do 31 lipca 2015r. Z moją ulotką za dowolny zakup można otrzymać żel chłodzący do zmęczonych stóp. Podobno jest drugi wariant z innym gratisem ;) Jeśli nasze zakupy "rozrosną się" do 49zł, to dodatkowo dostaniemy maxi kosmetyczkę. Kosmetyczka jest śliczna i pasuje do torebki z poprzedniego miesiąca ;) Do wykorzystania otrzymałam dwie zniżki: 50% oraz 30%. Myślę spożytkować je na nowe lakiery, w których się zakochałam.


Firma sugeruje na co mogę wykorzystać swoje 50%. Pierwsza propozycja to pomadka w kredce w 6 apetycznych kolorach. Jedną już mam, zakupiłam przez Internet - gdybym kupowała ją stacjonarnie, to wybrałabym inny kolor. Niestety szminki te są półtransparentne, kolor jest naprawdę delikatny. Liczyłam na mocniejszy akcent kolorystyczny... Drugą propozycją są płyny micelarne. Mogę Wam polecić wersję nawilżającą KLIK :)


W sierpniu prezentem za dowolny zakup jest balsam do ust - zapach do wyboru. Ponadto za zakup z sierpniową ulotką otrzymamy 2xwięcej pieczątek na karcie stałego klienta. Szkoda tylko, że do tego nie dołączono żadnych zniżek... Dodatkowo przy okazaniu tej ulotki możemy skorzystać z promocji na wybrany krem do twarzy z gamy Hydra Vegetal w cenie 19,90zł. Niestety w moim przypadku kremy te zupełnie się nie sprawdzają.

Wyjątkowo w lipcu nie kusi mnie prezent, lecz zniżki.
W dodatku od 1 lipca do 31 sierpnia 2015r. można korzystać ze specjalnie przygotowanych przez firmę książeczek czekowych.

Planujecie już jakieś zakupy w okresie letnim?
Kat.

9 komentarzy:

  1. Tą zniżkę też bym wykorzystała na lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez dostalam ta znizke, ale nic nie kupuje, bo w zapasach poki co tone :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jutro się wybiorę, moja mama już sobie zamówiła tę kosmetyczkę hehe :)) Zobaczę co tam sobie wybiorę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kredki do ust ! wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne są, ale kolory bardzo delikatne, takie na wpół transparentne ;)

      Usuń
  5. Sisi kutoa dawa kwa ajili ya matibabu ya matatizo mbalimbali ya afya, kwa kutumia dawa anapewa na mbegu wanaweza kutibu ugonjwa kabisa.

    Obat Jantung Bocor Anak
    Obat Lipoma
    Obat Panu Di Apotik
    Obat Gerd
    Obat Herbal Alami
    Obat Epilepsi

    OdpowiedzUsuń